Wolne miejsca: TAK!
Zapisz się na zajęcia!
InformacjeProgramMedia

1. Godziny i dni zajęć:

Wtorki 6:00-7:00 i piątki 6:00-7:00. Zajęcia w sezonie 2017/2018 rozpoczęły się 25 września 2017 r. i potrwają do 30 lipca 2018 r.

 

2. Lokalizacja

Basen CRS WUM, ul. Trojdena 2c, 02-109 Warszawa

 

3. Sprzęt

Na zajęcia trzeba przynieść własny sprzęt pływacki:
– płetwy – miękkie i najlepiej z piórem średniej długości;
– rurkę czołową;

 

4. Płatności i czas na basenie.

Pojedyncze zajęcia kosztują 40 zł – rozliczamy się z góry za cały miesiąc. W cenie jest wejście na godzinę (od przejścia przez bramki do rozliczenia w kasie). Za dodatkowe minuty trzeba samodzielnie zapłacić w kasie. Posiadacze kart typu multisport mogą je nabić przed wejściem, wtedy na kluczyku mają łącznie dwie godziny, nie muszą się więc spieszyć z wyjściem po treningu.

 

Pełny kalendarz zajęć podsyłamy po zarejestrowaniu się na zajęcia. W obrębie grupy nie ma możliwości odrabiania zajęć. W przypadku dłuższych wyjazdów (np. służbowych) i konieczności opuszczenia więcej niż połowy zajęć w miesiącu, rozliczamy się indywidualnie.

 

5. Zapisy.

Prosimy o zapisy przez formularz w górze strony, lub bezpośrednio na mail: kontakt@paulpipers.pl.

 

6. Zajęcia 4x w tygodniu.

W grupie dostępna jest opcja treningu 4x w tygodniu. W tym formacie zajęcia odbywają się przez połączenie grup: doskonalenie gr. 1 i doskonalenie gr. 3. Liczba miejsc jest ograniczona.

1. Profil grupy.

Wiodącymi stylami pływackimi w grupie są dowolny i grzbiet. Na zajęcia najbardziej pasować będą osoby, które pływają 1:20-1:30 na 100 dowolnym i 6:30-7:30 na 400 dowolnym. Minimalne wymagania to umiejętność swobodnego przepłynięcia dłuższego odcinka (400 m i więcej) kraulem i grzbietem.

 

Obecnie duży nacisk kładziemy na naukę stylu motylkowego oraz nawrotów. Na treningach często robimy testy, aby sprawdzać czy realizujemy program zgodnie z założeniami.

 

2. Udostępniane materiały

Razem w pakiecie udostępniany jest program treningowy, obejmujący dwa treningi w grupie oraz jeden trening do samodzielnej realizacji.

 

Wszystkie treningi udostępniane są w formie dzienniczka treningowego.

Przykład programu treningowego z części poprzedniego sezonu można zobaczyć tutaj:
http://paulpipers.pl/blog/2016/12/jak-poprawic-plywanie-na-nogach-studium-przypadku/

1. Jak wyglądamy, co robimy?